white and black

12 Paźdź

Tym razem klasyczne połączenie, czyli czerń i biel. Jednak poza stylizacją chciałam również zwrócić Waszą uwagę na miejsce, w którym została wykonana większość zdjęć – art cafe (pl. Wilsona). Bardzo przypadł mi do gustu minimalistyczny styl tego miejsca oraz ciekawe prace na ścianach (ekspozycja zmienia się co miesiąc). Jeśli chodzi o menu to wiem, że można się tam napić bardzo dobrej kawy (sama próbowałam), ale znajdzie się też coś do schrupania – ciasta i tarty wyglądały bardzo smacznie :) Wpadnijcie jak będziecie w pobliżu!

bluzka i bransoletka – H&M / zegarek – Apart / spodnie – Zara / buty Deichmann

komentarzy 6 to “white and black”

  1. Dżastusia :D 12 października 2012 @ 17:18 #

    NIGDY nie widziałam Cię w takiej fryzurze! wyglądasz kwitnąco :D stylizacja jest pro, uwielbiam połączenie czerni z bielą :) o butach już nie będę mówić, obie je kochamy :D

    • froufroublogg 12 października 2012 @ 17:22 #

      Fryzura to nowość – wymyśliłam ja wczoraj przez przypadek ;) dziękuję za wszystkie komplementy! :* i jeszcze raz za znalezienie cudnych bucików! :)

  2. Siwy!! 12 października 2012 @ 18:40 #

    No też mi się podoba ten white&black. Dla mnie to bardziej black&white!

    • froufroublogg 12 października 2012 @ 23:36 #

      no właśnie zawsze jest black&white więc ja tak trochę na przekór ;) ale faktycznie przeważa black :)

  3. Ola 12 października 2012 @ 20:19 #

    ciekawy zestaw, biały akcent i skarpetki w kropeczki :))

    • froufroublogg 12 października 2012 @ 23:36 #

      Dzięki :)

Skomentuj

