a bit of summer in autumn :)

19 Paźdź

Postanowiłam wykorzystać prawdopodobnie jeden z ostatnich tak ciepłych i słonecznych dni na „lekką” sesję w Parku Żeromskiego (bardzo przyjemne miejsce) :) Już wkrótce zrobi się zimniej, będziemy ubierać się na cebulkę i zakładać na siebie kolejne warstwy więc stylizacje będą stawały się coraz „cięższe” ;)

Przy okazji dzisiejszego wpisu chciałam również podkreślić to, że nie trzeba wydawać fortuny, aby stworzyć stylizację – czasami wystarczy po prostu zestawić przydużą koszulę z secondhandu za 7zł z ulubionymi jeansami i dodatkami :) Oczywiście raz na jakiś czas opłaca się kupić coś droższego, bardzo dobrej jakości co starcza na lata, ale zdarza się, że droższe ubrania wcale nie są lepsze więc trzeba uważać. Cena i metka to nie wszystko ;)

koszula – secondhand / spodnie – Zara / kurtka – F&F / buty – Deichmann / pasek – Reserved / okulary – Centro / bransoletka – znaleziona u mamy ;)

komentarzy 6 to “a bit of summer in autumn :)”

  1. aknaa 20 października 2012 @ 19:54 #

    Śliczne zdjęcia i fajna stylizacja. Dobrze jest Ci w takim kolorze – koszula.
    Normalnie aż mam ochotę iść tam na spacer, kolorowa ta jesień, super!

    • froufroublogg 21 października 2012 @ 19:14 #

      polecam jesienne spacery! :) dziś byłam w lesie na Młocinach i też było cudnie :)

  2. Siwy!! 22 listopada 2012 @ 08:14 #

    Wszedłem dopiero…O_O jeszcze nie czytałem. Some kind of superstar. Ej, bez kitu – jak gwiazda idziesz na 1 zdjęciu. Dobra przeczytam posta. LOL, Marta to Ty?:P

  3. Siwy!! 22 listopada 2012 @ 08:17 #

    czasami wystarczy po prostu zestawić przydużą koszulę z secondhandu za 7zł z ulubionymi jeansami i dodatkami :) – mistrz zdanie:D i prawda ukryta w nim jest!(joda style)

    „Oczywiście raz na jakiś czas opłaca się kupić coś droższego, bardzo dobrej jakości co starcza na lata, ale zdarza się, że droższe ubrania wcale nie są lepsze więc trzeba uważać. Cena i metka to nie wszystko ;)”

    Prawda…kupiłem buty za 120zł i buty za 16zł. Buty za 16zł do dziś mi służą, a wykorzystuje je do największego syfu – malowania mieszkań, pracy, siłowni itd. A buty za 120zł do „wychodzenia do ludzi” i się popsuły. Może ludzie mają zły wpływ na drogie buty.

    Co do dobrych tanich rzeczy, dam za przykład moje szpiegowskie telefony komórkowe. Pozdrawiam serdecznie!

    • froufroublogg 22 listopada 2012 @ 09:25 #

      na pewno ludzie mają zły wpływ na buty! buty najlepiej trzymać w domu i nie wystawiać na widok publiczny! :D

      a co do Twoich telefonów to zawsze poprawiają mi humor :)

Skomentuj

