szarość i szafir

9 List

Wszystkim fanom szarości i luźnych tkanin  polecam kolekcje divided gray dostępną w sklepach h&m. Koszulka, którą mam na sobie jest z tej właśnie kolekcji. Postanowiłam ją trochę ozdobić i doszyłam na kieszonkę srebrne guziki.  Nie będę się chwalić ile zajęło mi przyszycie guzików, tak żeby były w miarę równo ;) Powiem tylko, że nie było to dla mnie takie łatwe, ale teraz jestem zadowolona z efektu. Wizyty w pasmanterii bardzo się opłacają :)

buty – C&A / spodnie – F&F / koszulka i skórzana bransoletka – H&M / szalik – pochodzenie nieznane ;)

Komentarze 4 to “szarość i szafir”

  1. Siwy!! 22 listopada 2012 @ 08:11 #

    Miejsce mnie rozbroiło:D 2,3,5 i 10 zdjęcia bardzo mi się podobają:) Dopóki nie zobaczyłem drugiego zdjęcia nie wiedziałem, że jesteś AŻ tak szczupła, chyba musisz pomyśleć o karierze modelki albo iść na jakiegoś hamburgera:P Trzecie zdjęcie – super mina:), serio jedno z lepszych zdjęć ever. 5 jest mega radosne. A 10 już taka trochę zmęczona „Krzysiek już chodź”, ale ma swój szczery urok:D

    • froufroublogg 22 listopada 2012 @ 09:20 #

      jutro idę na kebaba więc może nie będzie ze mną aż tak źle ;)

      dzięki wielkie za wszystkie miłe słowa :)

  2. Siwy!! 22 listopada 2012 @ 08:18 #

    You are posting comments too quickly. Slow down.

    Tu też jestem pierwszy!

Skomentuj

