zimno w mieście

14 Gru

Zima zimą, ale już mi się trochę znudziło chodzenie w spodniach. Jednak ze względu na minusowe temperatury trzeba się ciepło ubrać więc dziś dla urozmaicenia założyłam grube rajstopy i ciepłe podkolanówki :) Niestety nie do końca było mi tak ciepło jak się spodziewałam, dlatego też zdjęcia zostały wykonane w ekspresowym tempie, a potem rozgrzewałam się gorącą herbatką ;)

kurtka – Zara / chusta – secondhand / rajstopy – Gatta / podkolanówki – Carry / buty – CCC (Lasocki)

Skomentuj

