Wesołych Świąt!

22 Gru

Wiem, że zwrot „wesołych świąt” jest nieco oklepany, ale tak naprawdę tego życzę wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga! Mam nadzieję, że wasze święta będą wesołe, pełne pozytywnej energii, pyszne i przede wszystkim spokojne (choć wiem, że w tym okresie często trudno zachować spokój ;)).

Nowa stylizacja pojawi się już niebawem, a tymczasem wstawiam kilka zdjęć, które bardzo dobrze mi się kojarzą. Mam nadzieję, że wam też się spodobają i posłużą niektórym jako nowe tło pulpitu :)

Wesołości!

Marta

zdjęcia: stylowi.pl / 1ms.net

komentarzy 6 to “Wesołych Świąt!”

  1. Sylwia 22 grudnia 2012 @ 22:11 #

    Ale wspaniałe świąteczne klimaty!:)

    Chciałam zachęcić Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu – do wygrania jest kopertówka Mako bags wykonana ze skóry naturalnej.:)

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt,
    Sylwia

    • froufroublogg 23 grudnia 2012 @ 12:08 #

      dzięki! :) zazwyczaj nie mam szczęścia w konkursach, ale może tym razem spróbuję ;) pozdrawiam!

  2. Marysia 27 grudnia 2012 @ 22:05 #

    Super!

  3. Wiktoria 28 grudnia 2012 @ 00:44 #

    Świetne inspiracje ! :D

Skomentuj

