twinkle twinkle

1 Sty

Pierwszy post w nowym roku jest nieco inny niż zwykle. Niektóre ze zdjęć nie są dopracowane i nie planowałam specjalnie sesji, jednak chciałam się z Wami podzielić moją sylwestrową kreacją więc wstawiam zdjęcia jakie są :) Poza tym po raz pierwszy na blogu pojawia się zdjęcie z moim osobistym fotografem :) Jak widać nowy rok przynosi zmiany. Na koniec jeszcze zdjęcie babeczek sylwestrowych zrobionych przez moją koleżankę. Są takie urocze, że nie mogłam się oprzeć :)

Mam nadzieję, że rok 2013 będzie dla Was owocny i że froufrou Was nie zawiedzie! :)

sukienka, buty – H&M / rajstopy – F&F/ pierścionek, bransoletka – Apart / kolczyki – Hala Wola

komentarze 4 to “twinkle twinkle”

  1. alexandra 2 stycznia 2013 @ 17:42 #

    bardzo ładne paznokcie ;)
    widać,że Sylwester się udał :)

    http://karmellove.blogspot.com/

  2. Siwy!:) 23 Maj 2013 @ 21:18 #

    Byłem, widziałem, tańczyłem i generalnie dobrze się bawiłem:D…A kreację chwaliłem na żywo!;)

Skomentuj

