snow-blind

12 Lu

Nie będę ukrywać, że zima to dla mnie ciężki okres „modowy” ;) Trzeba się ciepło ubierać, opatulać i skrywać wszystko pod kurtką. Jednak staram się jakoś urozmaicać swoje stylizacje i często pomagają mi w tym czapki :) Dziś na zdjęciach kolejna z mojej kolekcji, tym razem z uszkami.

Pozdrawiam z Zakopanego,

Marta

sweter – Camaieu / kurtka – Zara / czapka – http://www.confassion.pl / komin – Reserved / spodnie – Zaraz / buty – CCC (Lasocki) / okulary – Carry

komentarzy 11 to “snow-blind”

  1. ET 13 lutego 2013 @ 10:54 #

    Zakopane… pozazdrościć! :) nic dziwnego, że wyglądasz na taką zadowoloną ;)

    • froufroublogg 13 lutego 2013 @ 20:17 #

      no nie powiem, jest bosko :) masa śniegu, oscypki z żurawiną, grzane wino i tym podobne atrakcje. mam nadzieję, że Tobie też się uda niedługo tu zagościć :)

  2. aknaa 23 lutego 2013 @ 09:05 #

    Bosko! Ile śniegu!! :-)
    Śmieszna czapka ;-)

    • froufroublogg 23 lutego 2013 @ 21:57 #

      było bosko, oj było! a Warszawa taka szaro bura :( ale dziś kupiłam czerwone spodnie więc mam nadzieję, że wywołam nimi wiosnę! :)

  3. TOTUTATU 25 lutego 2013 @ 00:31 #

    TOTUTATU-Jesteśmy już na blogspot!
    Wzorzyste rajstopy i tatuaże zmywalne.
    Zapraszamy! http://totutatu.blogspot.com
    http://www.facebook.pl/totutatu
    http://www.totutatu.pl

  4. Little Black Girl 28 lutego 2013 @ 20:45 #

    oddaj czapę :)

    • froufroublogg 1 marca 2013 @ 17:10 #

      oddać nie mogę, ale podpowiem, że jest dostępna na confassion.pl w przystępnej cenie :)

  5. famfaramfam 9 marca 2013 @ 09:55 #

    masz świetne okulary i czapkę, bardzo lubię takie zestawienia ;)

  6. Siwy!:) 23 Maj 2013 @ 21:15 #

    4 zdjęcie :D superanckie:P Rękawice z trencza super, ale te tutaj też mi się podobają:P

Skomentuj

