trench mnie!

20 Kwi

Nareszcie zrobiło się cieplutko i przyjemnie! Nie ukrywam, że zima wychodziła mi już uszami więc kiedy w końcu mogłam założyć wiosenny płaszcz cieszyłam się jak dziecko i czułam się 5 kilo lżejsza :)

Dziś w roli głównej płaszcz, który swoją karierę zaczynał w okopach, czyli trencz. Niegdyś nosili go oficerowie brytyjscy podczas wojen jednak trencz znalazł również swoje zastosowanie w życiu codziennym i do dziś cieszy się dużą popularnością. Uważam, że trencz jest jednym z ubrań w które warto zainwestować ponieważ pasuje praktycznie do wszystkiego i jest ponadczasowy :)

 

płaszcz – Zara / buty – H&M / rękawiczki – Top Secret / kapelusz, okulary – Reserved / czerwona bransoletka – Parfois / pozostałe bransoletki przywiezione znad morza

komentarzy 9 to “trench mnie!”

  1. Sulanovska 20 kwietnia 2013 @ 21:57 #

    Dopasowany trencz to podstawa, Twój leży jak marzenie :)

  2. missdictator 21 kwietnia 2013 @ 01:53 #

    hat and trenchcoat just belong together. very cute!!

    http://www.missdictator.wordpress.com

  3. cocomints 21 kwietnia 2013 @ 13:38 #

    Ja w tym roku zainwestowałam w trencz i to był świetny zakup, ponadczasowa klasyka :) Twój bardzo dobrze się prezentuje, na pierwszy rzut oka widać, że jest dobry jakościowo i świetnie skrojony :)

    pozdrawiam,
    COCO MINTS

    • froufroublogg 21 kwietnia 2013 @ 14:32 #

      ja swojego szukałam bardzo długo, ale w końcu udało mi się znaleźć idealny! :) dzięki za komentarz!

  4. justynapolska.blogspot.com 21 kwietnia 2013 @ 22:16 #

    podobaja mi sie twoje rekawiczki:)

    http://www.justynapolska.blogspot.com

  5. Siwy!:) 23 Maj 2013 @ 21:11 #

    zajebiście! Trencz kojarzy mi się z inspektorem gadżetem:P

    Ale generalnie fajnie wyglądasz. Stylowo:)

    • froufroublogg 23 Maj 2013 @ 21:35 #

      Krzyś mówił na mnie „Inspektor Gadżet” ;) każdy ma inne skojarzenia :) dzięki za miłe słowa!

Skomentuj

