I want to ride my bicycle

3 Sier

Rower! Czyli od niedawna mój ulubiony środek transportu :) Od zawsze lubiłam jeździć na rowerze, ale dopiero od jakiegoś czasu zaczęłam coraz częściej wybierać rower zamiast autobusu. Płynie z tego wiele korzyści, m. in. mogę jechać we własnym tempie, spalam kalorie, nie muszę jechać autobusem bez klimy z ludźmi, którzy zapominają wziąć prysznica albo użyć antyperspirantu i mogę do woli podziwiać chmury (moja nowa miłość). Wiem, że nie odkryłam Ameryki, ale strasznie się cieszę, że rower tak dobrze mi służy i chciałam się tym z Wami podzielić :) Poza tym, że zamieniłam autobus na rower, zamieniłam też torbę na plecak. I to z uszami! :) Jest świetny, lekki i idealny na rowerowe podróże!

Za oknem świeci słońce więc ja pakuję plecaczek i spadam na rower. Wam oczywiście polecam to samo :)

Miłego weekendu!

Marta

spodnie – Bershka / bluzka – House / buty – DeeZee / plecak – H&M / zestaw bransoletek – Accessorize

Komentarze 2 to “I want to ride my bicycle”

  1. aknaa 4 sierpnia 2013 @ 09:12 #

    No nareszcie coś jest :) Rower to bardzo fajna alternatywa :)
    Miłej jazdy :)

Skomentuj

