chill bill :)

1 Wrz

W jeden z ostatnich sierpniowych dni zrobiło się bardzo ciepło i słonecznie więc postanowiliśmy trochę pospacerować i pofocić :) Po raz kolejny na blogu pojawia się czarno-biała stylizacja, ale tym razem bardziej na sportowo. Chciałam zwrócić szczególną uwagę na buty, które kupiłam niedawno w Centro za całe 29 zł :) Są mega wygodne, nie spadają ze stopy, nie obcierają i w zasadzie prawie nie czuć, że ma się je na sobie. To moja subiektywna opinia, nikt mi nie płaci za reklamę i naprawdę bardzo je polecam. Są dostępne we wszystkich kolorach tęczy ;)

U mnie za oknem słońce przebija się przez chmury więc czuję, że ten dzień nie będzie taki zły i deszczowy na jaki się zapowiadał. Miłej niedzieli i ciepłego września życzę Wam i sobie! :)

Marta

koszulka – Springfield / spodnie – Bershka / buty – Centro / bransoletka, ozdoba do włosów – H&M / okulary – New Yorker

Komentarze 4 to “chill bill :)”

  1. flexyfashion 1 września 2013 @ 14:35 #

    super zestaw ! piękne paznokcie !

    obserwujemy? :)
    http://flexyfashion.blogspot.com/

  2. Kitty Glamour 1 września 2013 @ 15:35 #

    Uwielbiam stylizacje black&white :-) PS. Fantastyczne pazurki!

Skomentuj

