Voulez-vous marcher avec moi? :)

6 List

Pogoda tej jesieni nas rozpieszcza więc staram się korzystać z niej kiedy tylko się da i jak najwięcej spacerować, a przy okazji focić :) Dzięki temu, że na zewnątrz jest tak przyjemnie mam ochotę częściej zakładać spódnice i sukienki. Wydaje mi się nawet, że ostatnio robię to częściej niż latem. W następnym poście też możecie spodziewać się kiecki :) Tym razem na blogu „sportowa elegancja”. Wiem, że to nieco oklepany termin, ale wydaje mi się, że dobrze oddaje charakter mojej dzisiejszej stylizacji. Moją ulubienicą w tej stylizacji jest bluza, którą zakładam praktycznie do wszystkiego i zawsze się sprawdza. No to co? Oglądajcie foty i na spacer! :)

Marta

bluza – C&A / spódnica – F&F / buty – H&M / naszyjnik – MEDICINE everyday therapy / okulary – Reserved

Komentarzy 8 to “Voulez-vous marcher avec moi? :)”

  1. dzastusia 6 listopada 2014 @ 20:14 #

    ostatnie zdjęcie jest cudowne! musisz je wrzucić na fb, jest fantastyczne! :* piękna!

    • froufroublogg 6 listopada 2014 @ 20:19 #

      też je lubię :) pewnie na fejsiku jakoś zagości niebawem ;)

  2. dzastusia 6 listopada 2014 @ 20:22 #

    musisz je opublikować koniecznie, niech je wszyscy zobaczą bo jest prześliczne! bo jak nie to ja je wrzucę u siebie :D :P

    • froufroublogg 6 listopada 2014 @ 20:30 #

      hihi, widzę, że już nawet groźby się pojawiają ;) spokojnie, wszystko w swoim czasie :)

  3. Matt 6 listopada 2014 @ 23:27 #

    ciekawa stylizacja, fajny look, przydałyby się trochę jaśniejsze rajstopy

    • froufroublogg 7 listopada 2014 @ 09:50 #

      dzięki za komentarz! mam trochę problem z jasnymi rajstopami i nie mogę się do nich przekonać, ale pokombinuje coś :)

  4. ET 7 listopada 2014 @ 09:32 #

    świetnie Ci w tych okularach :)

    • froufroublogg 7 listopada 2014 @ 09:51 #

      dzięki wielkie! :* ale te okulary są specyficzne bo moim zdaniem wyglądam w nich dobrze tylko kiedy mam związane włosy ;)

Skomentuj

