black is the new black

16 List

Miało być 12 stopni, słonecznie i kiecka, a było 5 stopni, wiatr i foty na szybko. Ostatnio zebrało się u mnie w szafie trochę czarnych rzeczy, których nie prezentowałam jeszcze na blogu i właśnie dziś przyszła na nie pora. Stylizację ożywiłam nieco srebrnymi dodatkami dzięki czemu nie sprawia wrażenia „smutnej”, przynajmniej w moim odczuciu.

Przy okazji polecam wizytę w Mango jeśli chcecie zaopatrzyć się w jakiś fajny sweterek na jesienne dni. Wybrane artykuły (głównie sweterki) są tańsze o 30%, a przy zakupie dwóch nawet o 40%. Ja skorzystałam i jestem bardzo zadowolona tak więc daję tylko znać jeśli ktoś nie słyszał :)

W przyszłym tygodniu szykuję coś nowego na bloga. Będzie trochę inaczej niż zwykle, ale mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu! :)

Marta

sweterek – Mango / spodnie – Bershka / buty – Deichmann / bransoletka – Apart Elixa / wisiorek – KappAhl

komentarzy 6 to “black is the new black”

  1. MarBia 16 listopada 2014 @ 20:55 #

    Sweterek jest super!

    • froufroublogg 17 listopada 2014 @ 21:25 #

      dzięki! jest świetnie zrobiony :) i wygląda trochę jak bluza ;)

  2. PatrisyaStyle 17 listopada 2014 @ 14:53 #

    Świetny ten sweterek !

  3. modne-zegarki.pl 24 listopada 2014 @ 17:02 #

    Bardzo fajny pomysł na stylizację. Ja bym do bransoletki dodała jeszcze zegarek wedle mojego nowego postu:)

    • froufroublogg 24 listopada 2014 @ 20:09 #

      dzięki wielkie! :)

      zegarek też miałam, ale schował się pod sweterkiem. zapomniałam go wyeksponować ;)

Skomentuj

