moje psoty #1

23 List

Zdecydowałam niedawno, że oprócz stylizacji będę umieszczała na blogu także inne zdjęcia :) Będą to zdjęcia rzeczy/potraw/ozdób itp. zrobionych przeze mnie, moich pomysłów, czasem również rzeczy wykonanych przeze mnie, ale ściągniętych od kogoś innego. W skrócie będzie to moja radosna twórczość, która mam nadzieję w jakiś sposób zainspiruje również innych do działania :) Zapraszam Was na pierwszą część „moich psot” :)

Marta

 

Już wkrótce kolejna część moich psot :) Stay tuned!

Marta

komentarze 3 to “moje psoty #1”

  1. ET 24 listopada 2014 @ 09:37 #

    na widok makaronu od razu zgłodniałam. kluski 4eva<3

    • froufroublogg 24 listopada 2014 @ 20:12 #

      hehe ;) makaron zawsze spoko :)

      jeśli chodzi o ten post to ja akurat ślinie się zawsze na widok czekoladowych kuleczek na pierwszym zdjęciu ;) muszę przyznać, że mi się udały :)

  2. Aknaa 14 grudnia 2014 @ 21:23 #

    No Marta szalejesz kulinarnie :) Super, kulki wyglądają obłędnie, a makaron ech ach i och! Bardzo mi się podoba!!!! Obraz szałowy! Pozdrawiam!

Skomentuj

